با توجه به نزدیک شدن پخش مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، هنوز خبری از اعلام مجری این مناظرات نیست.

چه کسی مجری مناظرات انتخاباتی می‌شود؟ / احتمال تجربه‌ای نو برای کامران نجف‌زاده

به گزارش قدس آنلاین، پیمان جبلی ـ رییس صداوسیما ـ در نشست خبری چند روز گذشته خود با اعلام کلیاتی از نحوه برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو و تلویزیون، همچنان نامی از مجری مناظره‌ها نبرد و تاکید کرد که انتخاب مجری نهایی مناظره‌ها در حال بررسی است و یکی ـ دو روز قبل از مناظره نام مجری اعلام می‌شود؛ بنابراین اسامی که در رسانه‌ها اعلام شده، صرفا گمانه‌زنی است.

براساس گمانه زنی ها اسامی مجریانی چون مرتضی حیدری (مجری مناظرات انتخاباتی پیشین ریاست جههوری)، محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف‌زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی‌مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی‌قلی (مجری تلویزیون) برای اجرای مناظره‌ها به گوش رسیده بود.

کامران نجف زاده، مجری برنامه پربیننده «برمودا» یکی از گزینه های محتمل اجرای مناظرات انتخاباتی است. او در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به این خبر، این ماجرا را نه تایید و نه رد کرد.

اگرچه ستاد انتخاباتی صداوسیما هنوز به جمع‌بندی درباره گزینه اصلی مجری مناظرات انتخاباتی نرسیده‌ و این اسامی در حد یک گمانه‌زنی است، شاید فرد دیگری اجرای این برنامه به عهده بگیرد اما با توجه به حساسیت اجرای مناظرات انتخاباتی، به نظر می رسد که تلویزیون سراغ دو مجری و ترجیحا از مجریان برنامه های خبری برود. شاید هم به گزینه های دیگری برای اجرای مناظرات انتخاباتی برسد که پیش از سابقه چنین تجربه ای را نداشته اند. 

مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات روزهای دوشنبه (۲۸ خرداد)، پنج‌شنبه (۳۱ خرداد)، جمعه (اول تیر)، دوشنبه (۴ تیر) و سه‌شنبه (۵ تیر) از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.